شرکت بازرگانی صنعتی خانه بهتر پیراد نماینده رسمی شرکت بیم الکترونیک اینترنشنال در ایران بوده و در این سایت کالاهای خود رابدون واسطه به مصرف کنندگان گرامی عرضه می دارد. از حسن انتخاب شما مصرف کننده گرامی کمال تشکر و امتنان را داریم. با تائید این متن شما مصرف کننده گرامی گواهی می نمائید با شرایط زیر موافق بوده و بر این اساس اقدام به خرید و ثبت اطلاعات شخصی خود نموده اید.
1) استفاده از اطلاعات شخصی
مشتری یا کاربر اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج نموده و سپس به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت اقدام می نماید. این سایت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند و تلاش می کند در حد توان از حریم شخصی ایشان محافظت کند و در این راستا، تلاش می کند تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده کاربران از سایت را توسعه دهد. اطلاعات ثبت شده توسط مشتری جهت دسترسی آسان به ایشان و ارسال مطالب مورد نظر بکار خواهد شد. همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید بوده و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
2) قیمت فروش
قیمت فروش همان قیمت مصوب کالا است که در سایت درج شده است. قیمت فروش کالا شامل ارزش کالا بعلاوه مطالبات قانونی از جمله مالیات ارزش افزوده می باشد. در صورت درخواست صدور فاکتور رسمی، مطالبات قانونی در ستونی دیگر تفکیک شده و سپس قیمت پس از کسر مطالبات قانونی محاسبه و فاکتور رسمی بر این اساس ارائه خواهد شد.
3) تخفیفات و جشنواره های فروش
جشنواره های فروش به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و گاهاً در ایام به خصوص برخی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر درج میشود که این کالا یا کالاها تنها برای زمانهای درج شده در سایت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و از این قسمت برداشته می شود و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش ویژه به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح پیشنهاده ویژه باشد، قیمت پیشنهاد ویژه اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید است، تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود.
4) مراحل خرید و تحویل کالا
اگر قصد خرید از فروشگاه ما را دارید، یا می خواهید اطلاعات مربوط به علاقه مندیهای تان ذخیره شوند و یا سبد خریدی داشته باشید تا در زمان مناسب این خرید را انجام دهید نیاز خواهید داشت تا عضو سایت ما باشید. پس از عضویت در سایت خرید خود را کامل کنید تا و کالا در لیست ارسال قرار گیرد. ارسال کالا در تهران دو روز کاری پس از ثبت سفارش و ارسال به شهرهای دیگر طی 5 روز کاری پس از ثبت سفارش در سایت و پرداخت اینترنتی صورت خواهد گرفت.
5) هزینه ارسال کالا
هزینه ارسال کالا برای مشتریان در تهران با شهرستان متفاوت بوده و همه ساله بر اساس محاسبات هزینه های مترتب بر حمل کالا محاسبه می گردد. گاهی اوقات این مبلغ ممکن است حذف و یا مشمول تخفیفات گردد که در طی مراحل خرید به اطلاع مشتری رسیده و در صورتحساب قابل مشاهده است.
6) درخواست لغو سفارش پیش از ارسال کالا
امکان لغو سفارش برای مشتریان تا قبل از تغییر وضعیت به (در حال حمل ) بلا مانع است و در این صورت با بررسی هایی که بخش ثبت فروش انجام می دهند پس از لغو سفارش مشتری هزینه به حساب کاربر بازگردانده خواهد شد.
7) شرایط تحویل کالا و اطمینان از سلامت فیزیکی
این شرکت همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. اما به هر دلیلی در صورتیکه کالای دریافتی دارای ایراد ظاهری باشد مشتری موظف است از دریافت کالا خود داری نموده و مراتب را طی تماس به شماره 45519-021 و ارسال ایمیل به آدرس info@pirad-co.com به شرکت اطلاع دهد. بدیهی است دریافت کالا از مأمور پست و یا مأمور تحویل در تهران به منزله پذیرش سلامت ظاهری کالا می باشد.
8) گارانتی و خدمات پس از فروش
تمام کالاهای برقی این شرکت دارای کارت گارانتی به مدت 18 ماه می باشند که به همراه کالا ارسال خواهد شد. در صورت مشـاهده هر نوع مشکل کـارکردی در کالا مستدعـی است با کارشناسان این شرکت به شماره تماس 45519-021 تماس بگیرید. این اطمینان را به شما می دهیم خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
9) ضمانت بازگشت کالا
- اگر پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 2 روز، باید انصراف خود را با تماس با شماره 45519-021 واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمب بوده) از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی مخدوش نمودن کارتن اصلی کالا امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، نیاز است کالا به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند، قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- از نصب برچسب یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری نماید. تنها کافیست مشکل کالا را پشت فاکتور ارسالی کالا قید نمائید و در داخل کارتن قرار دهید.کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانهای قرار دهید و به شرکت ارسال نمائید. مخدوش کردن کالا امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد.